يونوليت,يونوليت سقفي,فوم,پلاستوفوم,فرازفوم
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 6
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 1216

http://www.farazfoam.com/%d9%88%d8%b1%d9%82-%db%8c%d9%88%d9%86%d9%88%d9%84%db%8c%d8%aa-%d9%81%d9%88%d9%85-%d9%88%d8%b1%d9%82%db%8c.html

شهر جديد هشتگرد يكي از شهرهاي استان البرز است. اين شهر در مجاورت شهر هشتگرد قرار دارد و در سال‌هاي اخير بنا نهاده شده‌است. از نظر تقسيمات كشوري، شهري مجزا از هشتگرد است و در بخش مركزي شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفته‌است .

 

يونوليت هشتگرد

يونوليت در صنعت ساختمان در اندازه هاي مختلف و استاندارد به عنوان بلوك هاي سقفي استاندارد و همچنين يونوليت ورق استفاده مي شود و هشتگرد به دليل وجود انواع ساختمان و نياز به ساخت سازه ها با قيمت هاي ارزان و مناسب يكي از مصرف كنندگان اصلي فوم و يونوليت در ايران است.با افزوده شدن جمعيت ، حجم ساختمان سازي نيز به نسبت افزوده شده است. وجود يونوليت هاي سقفي و ورقي در ساختمان به سرعت ساخت و امنيت در برابر حوادث مي افزايد.

يونوليت و فوم

فومهاي ورقي با ضريب دانسيته هاي مختلفي در كارخانه هاي توليد فوم ساخته مي شوند. كارخانجات  توليد يونوليت ركسانا فوم با سالها تجربه در زمينه توليد انواع فوم هاي سقفي بالاترين ضريب دانسيته را در محصولات خود به كار برده و داراي بالاترين كيفيت مي باشد. كارخانجات توليدي ركسانا فوم يكي از فروشندگان و توليد كنندگان يونوليت  كاملا كند سوز محسوب مي گردد. جهت تماس با ركسانا فوم و اطلاع از قيمت ها با ما تماس بگيريد و يا به قسمت ليست قيمت مراجعه نماييد. جهت مشاهده مواد اوليه پلي استايرن هاي ركسانا به اين قسمت مراجعه نماييد.

توليد و ارسال و پخش انواع يونوليت به همه نقاط هشتگرد تنها با يك تماس با قيمت مناسب .

شهر هشتگرد

مطالعات مكان‌يابي براي شهر جديد هشتگرد در سال ۱۳۶۶ به مهندسين مشاور واگذار گرديد كه محور تهران − قزوين به عنوان اولين اولويت و مستعدترين محور توسعه تشخيص داده شد.

از نظر بافت شهري شهر هشتگرد را مي‌توان به مناطق زير تقسيم بندي نمود:

۱- منطقه جنوب غربي شامل محله‌هاي وحدت پايين، وحدت بالا و كرد آباد (دهكده هشتگرد) كه در آن‌ها بافت شهر و خيابان بندي به صورت روستايي و نامنظم با خيابان‌هاي باريك و پيچ در پيچ است و طرح‌هاي عمران شهري را با مشكل مواجه مي‌سازد. البته در سال‌هاي اخير برخي معابر توسط شهرداري ساماندهي شده‌اند. اكثر ساكنين اين محله‌ها مهاجر از شهرستان‌هاي زنجان، آذربايجان شرقي (هشترود)، لك‌هاي صحنه و ديگر مناطق هستند.

۲- مناطق اطراف جاده اصلي كه در اين قسمت به تبعيت از خيابان اصلي بافت شهر منظم تر مي‌شود و خيابان‌ها به صورت موازي يا منشعب از خيابان اصلي قرار مي‌گيرد. در اين محلات وسعت مساكن بيشتر شده و از نظر نقشه ساختماني نيز كيفيت بهتري پيدا مي‌كند. مسجد جامع و بازارچه‌هاي شهر در اين محل قرار دارند.

۳- مناطق شمال شهر كه شهرك ولي عصر را شامل مي‌شود. در اين شهرك بافت شهري به صورت منظم و شطرنجي بوده و زمين‌هاي اين قسمت توسط زمين شهري در قطعات ۲۰۰ و ۲۵۰ متري به ساكنين واگذار شده است.

۴- مناطق شمال غربي شهر، شامل شهرك بعثت و كوثر كه جديدترين و نوسازترين بخش مسكوني شهر هشتگرد را تشكيل مي‌دهد. در اين شهرك كه بعد از سال ۱۳۷۵ خورشيدي توسعه پيدا كرده ساختمان‌ها عمدتاً سه يا چهار طبقه با پيلوت مي‌باشد. توسعه فعلي شهر در حال حاضر به اين سمت مي‌باشد.

۵- مناطق شرقي شهر كه محله‌هاي والفجر، گاواز محله و محله پارك مادر و شهرك دانش (بيمه ايران) را شامل مي‌شود كه محله‌هاي فوق حول خيابان اصلي شهر در سمت شرقي شهر جاي گرفته است.

۶- مناطق جنوب شهر كه اصلي ترين محله‌هاي آن خيابان مدرس جنوبي (دخانيات) است.

۷- محله‌هاي سيبدارك، خيابان مصلي و طالقان محله كه جزو مناطق غربي شهر محسوب مي‌شوند.

 

۸- مناطق شمال شرقي شهر كه عمدتاً شامل سايت نوساز اداري شهر هشتگرد مي‌باشد كه در مسير توسعه شهر بسيار كار آمد بوده است

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۹:۴۲:۰۰ ] [ فرازفوم ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

آرشيو مطالب
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب