يونوليت,يونوليت سقفي,فوم,پلاستوفوم,فرازفوم
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 7
دیروز : 11
افراد آنلاین : 2
همه : 1251

http://www.farazfoam.com

ورق هاي يونوليت به ورق هايي گفته مي شود كه با وزن زياد و چگالي بالا در صنايع مختلف كاربرد بسياري دارد.
مانند:


صنعت ساختماني
صنعت ماكت سازي
صنعت خودرو سازي
صنايع غذايي
قالب سازي
مرمت بناهاي تاريخي
ديوارهاي گلخانه اي
عايق سازي
و…

توليد ورق يونوليت و فوم با چگالي بالا فرآيندي است كه مواد اوليه پس از پخت به شكل بلوك هاي مقاوم در آمده و سپس به صورت ورق هاي متفاوت براي مصرف كنندگان توليد مي گردد مانند: ورق هاي يونوليت عايق سرما,صدا و گرما.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۲:۰۸:۰۱ ] [ فرازفوم ]

http://www.farazfoam.com

يونوليت و فوم ها با دانسيته هاي متفاوت و به صورت بلوك هاي سقفي توليد مي شوند. از ورق هاي يونوليت براي عايق يندي كف و ديوار ساختان ها , پوترهاي اسكلت بتني و برخي قسمت هاي ستون استفاده مي شود.
از بلوك هاي سقفي هم چنين براي پر كردن فضاهاي خالي بين تيرچه هاي سقف استفاده مي شود.


اندازه يونوليت سقفي
يونوليت تيرچه بتني با طول دو متر , عرض 65 سانتيمتر , ارتفاع 20 و 25 سانتي متر
يونوليت تيرچه پيش تنيده با طول دو متر و عرض 50 سانتي متر و ارتفاع 15 سانتيمتر
يونوليت حفره دار با عرض 50 سانتي متر , طول 110 سانتي متر و ارتفاع 25 سانت
يونوليت هاي حفره دار به دليل وجود حفره هايي در آن از خاصيت اكوستيك بالاتري در برابر صدا و عايق بودن در مقابل گرما و سرما برخوردار است.
وزن يونوليت
وزن يونوليت هاي مختلف بستگي به دانسيته يونوليت دارد.دانسيته يونوليت ها بر اساس قيمت مواد اوليه و محصول نهايي توليد شده بين 7 تا 8 كيلوگرم بر متر مكعب است در صورتيكه برخي توليد كنندگان دانسيته را براي جذب مشتري خود , 10 معرفي مي كنند.
يونوليت هاي كروميت به دليل امكان شكستگي و داشتن پهناي بيشتر در هنگام بتن ريزي سقف ها بايد داراي كيفيت بالاتري باشد.
تمامي يونوليت هاي مصرفي بايد داراي نشان استاندارد و تاييديه مركز تحقيقات ساختمان باشند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۲:۰۴:۱۵ ] [ فرازفوم ]

http://www.farazfoam.com/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%d9%81%d9%88%d9%85.html

پلاستوفوم در بسياري از كاربردهاي بسته بندي بيش از پنجاه سال است كه جاي خود را باز كرده است.
ازين محصول در ساخت سردخانه ها ,كانتينرهاي حمل مواد و عايق هاي حرارتي در ساختمان ها به كار برده مي شود.

 
ويژگي هايي هم چون مقاوم بودن در برابر رطوبت و حرارت,وزن پايين,قالب پذيري بسيارخوب و محافظت از قطعات الكترونيكي نقش بسيار مهمي در استقبال خوب توليدكننده ها در صنعت هاي مختلف داشته است.
علاوه براين موارد عدم فسادپذيري و مقاومت پلاستوفوم در مقابل رطوبت باعث شده ازين محصول در بسته بندي مواد غذايي و دارويي بكار برده شود

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۲:۲۴:۴۳ ] [ فرازفوم ]

http://www.farazfoam.com/%db%8c%d9%88%d9%86%d9%88%d9%84%db%8c%d8%aa-%d8%b3%d9%82%d9%81%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f.html

امروزه يونوليت هاي سقفي جايگزين بلوك هاي سيماني و مانند آن شده اند كه اين محصول با توجه به مزايا ي چشم گيري مانند وزن سبك,سرعت بيشتر در زمان اجرا,نياز كمتر به نيروي انساني و تيرچه هاي نگه دارنده كه دارد باعث شده مورد استقبال بسياري از مهندسين و دست اندركاران صنعت ساختمان قرار گرفته شود.


ويژگي هاي يونوليت سقفي:
استفاده از يك عدد بلوك بجاي 10 عدد بلوك سفالي
صرفه جويي در مصرف بتن و هم چنين در مصرف تيرچه به علت مناسب بودن عرض بلوك ها
نبود ضايعات و پرت در حمل و نقل
عدم نياز به توري و رابيتس در اجراي گچ و خاك با توجه به شيارهاي بلوك ها
سرعت در اجراي سقف
تحت حمايت بودن اين گونه بلوك ها در سازمان بهينه سازي مصرف سوخت
به حداقل رسيدن خطرات ناشي از سقوط مصالح
عايق از لحاظ سرما و گرما,رطوبت و صدا
صرفه جويي در آب و هزينه حمل و نقل
كاهش حجم بتن
مقاوم در برابر حوادثي مانند زلزله


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۲:۱۰:۰۷ ] [ فرازفوم ]

http://www.farazfoam.com/a-nice-post.html

پلاستوفوم چيست ؟

پلاستوفوم را آكاستيو، ، فوم، يونوليت و يا EPS (پلي استايرن انبساطي) نيز مي نامند. پلاستوفوم ماده اي سفيد رنگ و عايق سرما، گرما، رطوبت و صداست كه اولين بار توسط آلمان در جنگ جهاني دوم براي ساخت پلهاي شناور روي آب ساخته شد. اين ماده يكي از فرآورده هاي صنايع پتروشيمي بوده و شكل ظاهري آن از بلورهاي ريز تشكيل شده است كه در مجاورت فشار و بخار منبسط مي گردد. به علت ساختار سلولي بسته، بلوك هاي پلاستوفوم ( يونوليت ) پايداري خوبي در مقابل آب داشته و نيز در مقابل فسادپذيري و رشد باكتري از خود محافظت مي نمايد. يونوليت ( پلاستوفوم ) كاربردهاي فراواني در ساختمان سازي نوين دارد و هم چنين در صنايع بسته بندي و صنايع يخچال سازي جايگاه ويژه اي به خود اختصاص داده است.


پلاستوفوم از منبسط نمودن دانه هاي پلي استايرن ساخته ميشود . اين عايق ۱۰۰% حرارتي ، رطوبتي و صوتي بوده و به لحاظ سبكي وزن ، سهولت نصب ، دوام طولاني ، نفوذ ناپذيري در برابر سرما و گرما و صدا ، مقاوم در برابر زلزله و كارايي در شرايط مختلف آب و هوايي ايران كاربرد ممتاز دارد .
بلوكهاي سقفي EPS بهترين جايگزين بلوكهاي سنگين سيماني و سفالي ميباشد كه در اندازه هاي استاندارد و دلخواه با مواد پلي استايرن غير قابل اشتعال توليد مي گردد .
فروش پلاستوفوم
در ايران پلاستوفوم بنام هاي يونوليت و آكاستيو شناخته مي‌شود. البته نام اصلي آن پلي‌استيرن انبساطي است. در بسياري از كشورهاي آمريكا شمالي اين محصول با نام استايرفوم يا فوم نيز شناخته مي‌شود. نوعي پليمر سفيد رنگ و عايق رطوبت و صدا و دما است كه از فرايندهاي پتروشيمي تهيه مي‌شود. پلاستوفوم يا همان يونوليت در سال ۱۸۳۹ توسط ادوارد سيمون كشف گرديد. و در سال ۱۹۵۹ بوسيله كمپاني كوپر پلي استايرن انبساطي توليد گرديد. از اين ماده براي عايق‌سازي، ساخت وسايل نيازمند عايق حرارتي و بسته‌بندي ابزار حساس الكتريكي، الكترونيكي و مكانيكي استفاده مي‌شود.
ركسانا فوم با داشتن ماشين هاي مدرن قطعه زني و دستگاه هاي بلوكه زن و برش CNC امكان توليد محصولات مختلف زير را دارد:
فــوم ورقـه اي
بلوك سقفي و ديوارهاي ICF
قطعات دكوري و تزيئني مانند: ستون ها،سر ستون ها، طاق ها و…
ويژگي هاي پلاستوفوم
غيرقابل اشتعال بودن؛
سبكي سازه تا ميزان ۲۰۰ كيلوگرم در هر مترمربع، زيرا هر مترمربع بلوك پلاستوفوم حدود ۳ كيلوگرم وزن دارد، در حالي كه هر مترمربع بلوك سيماني ۱۸۰ كيلوگرم و هر مترمربع بلوك سفالي ۱۲۰ كيلوگرم وزن دارند؛
سهولت برش؛
سرعت و راحتي در اجراي عمليات نصب؛
كاهش ضخامت كف سازي طبقات تا حداكثر cm5 بدليل عبور تاسيسات از درون بلوك پلاستوفوم؛
افزايش مقاومت ساختمان و سبك سازي بارهاي مرده؛
سهولت در اندود گچ و خاك و صرفه جويي تا ميزان ۱۵% در سازه ( با وجود شيارهاي ايجاد شده در قسمت زير (پي سي پديا)بلوك براي چسبندگي بهتر گچ و خاك)؛
دوام زياد و ايمني بيشتر در زلزله بدليل نوع دانسيته و نحوه دانه بندي بلوك و خاصيت ارتجاعي در برابر ارتعاشات؛
صرفه اقتصادي بجهت مصرف كمتر ميلگرد و آهن آلات تا حدود ۲۰% و نيز صرفه جويي در تيرچه هاي بتني تا فاصله محورهاي ۶۰ سانتيمتر در سقف؛
عايق ۱۰۰% صدا، حرارت و نفوذناپذير دربرابر رطوبت و يخ زدگي؛
كاهش هزينه قالب بندي سقف؛
بي خطر و بدون حادثه بودن براي كارگران هنگام انتقال به طبقات؛
نداشتن ضايعات و انباشته نشدن نخاله هاي ساختماني؛
صرفه جويي در بتن مصرفي بر روي سقف تا ميزان ۱۵%؛
غيرقابل نفوذ براي لانه سازي حشرات و جانوران موذي بدليل پر بودن داخل پلاستوفوم.
اين خصوصيات باعث بكارگيري وسيع و روبه افزايش بلوكهاي پلاستوفوم شده اند.
پلاستوفوم مورد حمايت وزارت مسكن و شهرسازي، مركز تحقيقات ساختمان و مسكن و سازمان بهينه سازي مصرف سوخت مي باشد.
همچنين بلوكهاي سقفي EPS مورد تاييد سازمان آتش نشاني هستند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۹:۴۶:۵۸ ] [ فرازفوم ]

http://www.farazfoam.com/%db%8c%d9%88%d9%86%d9%88%d9%84%db%8c%d8%aa-%d9%88-%d9%81%d9%88%d9%85.html

شهر جديد هشتگرد يكي از شهرهاي استان البرز است. اين شهر در مجاورت شهر هشتگرد قرار دارد و در سال‌هاي اخير بنا نهاده شده‌است. از نظر تقسيمات كشوري، شهري مجزا از هشتگرد است و در بخش مركزي شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفته‌است .

 

يونوليت هشتگرد

يونوليت در صنعت ساختمان در اندازه هاي مختلف و استاندارد به عنوان بلوك هاي سقفي استاندارد و همچنين يونوليت ورق استفاده مي شود و هشتگرد به دليل وجود انواع ساختمان و نياز به ساخت سازه ها با قيمت هاي ارزان و مناسب يكي از مصرف كنندگان اصلي فوم و يونوليت در ايران است.با افزوده شدن جمعيت ، حجم ساختمان سازي نيز به نسبت افزوده شده است. وجود يونوليت هاي سقفي و ورقي در ساختمان به سرعت ساخت و امنيت در برابر حوادث مي افزايد.

يونوليت و فوم

فومهاي ورقي با ضريب دانسيته هاي مختلفي در كارخانه هاي توليد فوم ساخته مي شوند. كارخانجات  توليد يونوليت ركسانا فوم با سالها تجربه در زمينه توليد انواع فوم هاي سقفي بالاترين ضريب دانسيته را در محصولات خود به كار برده و داراي بالاترين كيفيت مي باشد. كارخانجات توليدي ركسانا فوم يكي از فروشندگان و توليد كنندگان يونوليت  كاملا كند سوز محسوب مي گردد. جهت تماس با ركسانا فوم و اطلاع از قيمت ها با ما تماس بگيريد و يا به قسمت ليست قيمت مراجعه نماييد. جهت مشاهده مواد اوليه پلي استايرن هاي ركسانا به اين قسمت مراجعه نماييد.

توليد و ارسال و پخش انواع يونوليت به همه نقاط هشتگرد تنها با يك تماس با قيمت مناسب .

شهر هشتگرد

مطالعات مكان‌يابي براي شهر جديد هشتگرد در سال ۱۳۶۶ به مهندسين مشاور واگذار گرديد كه محور تهران − قزوين به عنوان اولين اولويت و مستعدترين محور توسعه تشخيص داده شد.

از نظر بافت شهري شهر هشتگرد را مي‌توان به مناطق زير تقسيم بندي نمود:

۱- منطقه جنوب غربي شامل محله‌هاي وحدت پايين، وحدت بالا و كرد آباد (دهكده هشتگرد) كه در آن‌ها بافت شهر و خيابان بندي به صورت روستايي و نامنظم با خيابان‌هاي باريك و پيچ در پيچ است و طرح‌هاي عمران شهري را با مشكل مواجه مي‌سازد. البته در سال‌هاي اخير برخي معابر توسط شهرداري ساماندهي شده‌اند. اكثر ساكنين اين محله‌ها مهاجر از شهرستان‌هاي زنجان، آذربايجان شرقي (هشترود)، لك‌هاي صحنه و ديگر مناطق هستند.

۲- مناطق اطراف جاده اصلي كه در اين قسمت به تبعيت از خيابان اصلي بافت شهر منظم تر مي‌شود و خيابان‌ها به صورت موازي يا منشعب از خيابان اصلي قرار مي‌گيرد. در اين محلات وسعت مساكن بيشتر شده و از نظر نقشه ساختماني نيز كيفيت بهتري پيدا مي‌كند. مسجد جامع و بازارچه‌هاي شهر در اين محل قرار دارند.

۳- مناطق شمال شهر كه شهرك ولي عصر را شامل مي‌شود. در اين شهرك بافت شهري به صورت منظم و شطرنجي بوده و زمين‌هاي اين قسمت توسط زمين شهري در قطعات ۲۰۰ و ۲۵۰ متري به ساكنين واگذار شده است.

۴- مناطق شمال غربي شهر، شامل شهرك بعثت و كوثر كه جديدترين و نوسازترين بخش مسكوني شهر هشتگرد را تشكيل مي‌دهد. در اين شهرك كه بعد از سال ۱۳۷۵ خورشيدي توسعه پيدا كرده ساختمان‌ها عمدتاً سه يا چهار طبقه با پيلوت مي‌باشد. توسعه فعلي شهر در حال حاضر به اين سمت مي‌باشد.

۵- مناطق شرقي شهر كه محله‌هاي والفجر، گاواز محله و محله پارك مادر و شهرك دانش (بيمه ايران) را شامل مي‌شود كه محله‌هاي فوق حول خيابان اصلي شهر در سمت شرقي شهر جاي گرفته است.

۶- مناطق جنوب شهر كه اصلي ترين محله‌هاي آن خيابان مدرس جنوبي (دخانيات) است.

۷- محله‌هاي سيبدارك، خيابان مصلي و طالقان محله كه جزو مناطق غربي شهر محسوب مي‌شوند.

 

۸- مناطق شمال شرقي شهر كه عمدتاً شامل سايت نوساز اداري شهر هشتگرد مي‌باشد كه در مسير توسعه شهر بسيار كار آمد بوده است


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۹:۴۳:۳۲ ] [ فرازفوم ]

http://www.farazfoam.com/%d9%88%d8%b1%d9%82-%db%8c%d9%88%d9%86%d9%88%d9%84%db%8c%d8%aa-%d9%81%d9%88%d9%85-%d9%88%d8%b1%d9%82%db%8c.html

شهر جديد هشتگرد يكي از شهرهاي استان البرز است. اين شهر در مجاورت شهر هشتگرد قرار دارد و در سال‌هاي اخير بنا نهاده شده‌است. از نظر تقسيمات كشوري، شهري مجزا از هشتگرد است و در بخش مركزي شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفته‌است .

 

يونوليت هشتگرد

يونوليت در صنعت ساختمان در اندازه هاي مختلف و استاندارد به عنوان بلوك هاي سقفي استاندارد و همچنين يونوليت ورق استفاده مي شود و هشتگرد به دليل وجود انواع ساختمان و نياز به ساخت سازه ها با قيمت هاي ارزان و مناسب يكي از مصرف كنندگان اصلي فوم و يونوليت در ايران است.با افزوده شدن جمعيت ، حجم ساختمان سازي نيز به نسبت افزوده شده است. وجود يونوليت هاي سقفي و ورقي در ساختمان به سرعت ساخت و امنيت در برابر حوادث مي افزايد.

يونوليت و فوم

فومهاي ورقي با ضريب دانسيته هاي مختلفي در كارخانه هاي توليد فوم ساخته مي شوند. كارخانجات  توليد يونوليت ركسانا فوم با سالها تجربه در زمينه توليد انواع فوم هاي سقفي بالاترين ضريب دانسيته را در محصولات خود به كار برده و داراي بالاترين كيفيت مي باشد. كارخانجات توليدي ركسانا فوم يكي از فروشندگان و توليد كنندگان يونوليت  كاملا كند سوز محسوب مي گردد. جهت تماس با ركسانا فوم و اطلاع از قيمت ها با ما تماس بگيريد و يا به قسمت ليست قيمت مراجعه نماييد. جهت مشاهده مواد اوليه پلي استايرن هاي ركسانا به اين قسمت مراجعه نماييد.

توليد و ارسال و پخش انواع يونوليت به همه نقاط هشتگرد تنها با يك تماس با قيمت مناسب .

شهر هشتگرد

مطالعات مكان‌يابي براي شهر جديد هشتگرد در سال ۱۳۶۶ به مهندسين مشاور واگذار گرديد كه محور تهران − قزوين به عنوان اولين اولويت و مستعدترين محور توسعه تشخيص داده شد.

از نظر بافت شهري شهر هشتگرد را مي‌توان به مناطق زير تقسيم بندي نمود:

۱- منطقه جنوب غربي شامل محله‌هاي وحدت پايين، وحدت بالا و كرد آباد (دهكده هشتگرد) كه در آن‌ها بافت شهر و خيابان بندي به صورت روستايي و نامنظم با خيابان‌هاي باريك و پيچ در پيچ است و طرح‌هاي عمران شهري را با مشكل مواجه مي‌سازد. البته در سال‌هاي اخير برخي معابر توسط شهرداري ساماندهي شده‌اند. اكثر ساكنين اين محله‌ها مهاجر از شهرستان‌هاي زنجان، آذربايجان شرقي (هشترود)، لك‌هاي صحنه و ديگر مناطق هستند.

۲- مناطق اطراف جاده اصلي كه در اين قسمت به تبعيت از خيابان اصلي بافت شهر منظم تر مي‌شود و خيابان‌ها به صورت موازي يا منشعب از خيابان اصلي قرار مي‌گيرد. در اين محلات وسعت مساكن بيشتر شده و از نظر نقشه ساختماني نيز كيفيت بهتري پيدا مي‌كند. مسجد جامع و بازارچه‌هاي شهر در اين محل قرار دارند.

۳- مناطق شمال شهر كه شهرك ولي عصر را شامل مي‌شود. در اين شهرك بافت شهري به صورت منظم و شطرنجي بوده و زمين‌هاي اين قسمت توسط زمين شهري در قطعات ۲۰۰ و ۲۵۰ متري به ساكنين واگذار شده است.

۴- مناطق شمال غربي شهر، شامل شهرك بعثت و كوثر كه جديدترين و نوسازترين بخش مسكوني شهر هشتگرد را تشكيل مي‌دهد. در اين شهرك كه بعد از سال ۱۳۷۵ خورشيدي توسعه پيدا كرده ساختمان‌ها عمدتاً سه يا چهار طبقه با پيلوت مي‌باشد. توسعه فعلي شهر در حال حاضر به اين سمت مي‌باشد.

۵- مناطق شرقي شهر كه محله‌هاي والفجر، گاواز محله و محله پارك مادر و شهرك دانش (بيمه ايران) را شامل مي‌شود كه محله‌هاي فوق حول خيابان اصلي شهر در سمت شرقي شهر جاي گرفته است.

۶- مناطق جنوب شهر كه اصلي ترين محله‌هاي آن خيابان مدرس جنوبي (دخانيات) است.

۷- محله‌هاي سيبدارك، خيابان مصلي و طالقان محله كه جزو مناطق غربي شهر محسوب مي‌شوند.

 

۸- مناطق شمال شرقي شهر كه عمدتاً شامل سايت نوساز اداري شهر هشتگرد مي‌باشد كه در مسير توسعه شهر بسيار كار آمد بوده است


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۹:۴۲:۰۰ ] [ فرازفوم ]

http://www.farazfoam.com/%d8%af%db%8c%d9%81%db%8c%d9%88%d8%b2%d8%b1-%d8%a2%da%a9%d9%88%d8%b3%d8%aa%db%8c%da%a9-%d8%b3%d9%87-%d8%a8%d8%b9%d8%af%db%8c.html

پنل آكوستيك سه بعدي اسكاي لاين يا Multi Fusor كه در ايران با نام پنل آكوستيك سه بعدي يا پخشايشگر نيز شناخته مي شود .جديدترين محصول توليد شده توسط پارت فوم است و مي تواند منجر به شفافيت صدا در فركانس هاي بالا و متوسط، فيلتر صدا ودو بعدي كردن صدا گردد.نوع پنل ديفيوزر به طوري طراحي شده است كه برحسب فركانس هاي مختلف صوت را انعكاس مي دهد و منجر به پراكندگي صدامي شود و در نتيجه با نصب آن بر روي ديوارها و سقف استوديو مي توان از Flutter Echo جلوگيري نمود. همچنين با توجه به شكل ويژه اين نوع پنل آكوستيك ، بهره گيري از ديفيوزر مي تواند با پراندگي صوت از نشتي صدا (leakage) بين ميكروفون ها جلوگيري نمايد.

 

پنل آكوستيك، آكوستيك ، ديفيوزر آكوستيك ، آكوستيك استودبو ، عايق صوتي ، ديفوزر صدا ، ديفيوزر صوتي ، پارت فوم

آكوستيك ، ديفيوزر ، skyline، آكوستيك استوديو ، ويكوستيك , vicoustic، عايق صوتي ، ميكس، مسترينگ ، ساخت استوديو ، آكوستيك استوديو

ابعاد: ۶۰×۶۰ سانتي متر

قطر: ۱۵ سانتي متر

جنس: پلي استايرن فشرده ( يونوليت فشرده – پلاستوفوم فشرده)

محل هاي استفاده : سقف و ديوار ( استوديو، اتاق ضبط ، آمفي تئاتر، سالن كنفرانس، سالن اجتماعات ، سالن سخنراني)

پنل آكوستيك مربع qrd دو بعدي

ويژگي ها: ساختار منحصر به فرد اين پنل آكوستيك به نحوي است كه مي تواند شكست صدا با راندمان بالا گردد و از طرفي بتواند موجب دو بعدي شدن صدا گردد. اين پنل داراي قابليت نصب آساني است ( با چسب يونوليت يا ميخ) و همچنين داراي قابليت تركيب با ساير پنل هاي آكوستيك را دارا مي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۹:۴۰:۰۴ ] [ فرازفوم ]

http://www.farazfoam.com/products/%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%af%db%8c-%d9%be%d8%a7%d9%86%d9%84

 

تري دي پانل

تري دي پانل

تعريف كلي:

ديوارها، ساختارهايي پيوسته، محكم و استوار هستند كه از آجر، سنگ، بتن، چوب يا فلز و غيره تشكيل شده‌اند. ضخامت ديوارها در مقايسه با طول و ارتفاع آنها نازك بوده و معمولاً به عنوان جداكننده فضاها (اجزا يا اتاق‌ها) از يكديگر عمل مي‌كنند و يا اينكه به عنوان محافظ يك فضا مي‌باشند. علاوه بر اين، ديوارها، انتقال دهنده بار ساختمان به زمين مي‌باشند. ديوارها را مي‌توان به انواع داخلي و خارجي تقسيم‌بندي نمود. همچنين از نظر محل قرارگيري، به دو نوع داخلي و خارجي و از نظر باربري به انواع باربر و غير باربر تقسيم‌بندي مي‌شوند.

اجزاء:

اجزاء ديوارها مي‌تواند شامل موارد زير باشد:

اجزاء جامد مانند آجر، بلوك و …
اجزاء چسباننده مانند انواع ملات‌ها، پيچ، پرچ، جوش و … كه اجزاء جامد را به هم متصل مي‌نمايند.
انواع:

ديوارها بر اساس مواد تشكيل دهنده خود به انواع مختلفي تقسيم مي‌شوند كه برخي از مهمترين آنها عبارتند از:

ساخته شده با بلوك‌هاي بتن سبك مانند هبلكس اتوكلاوي، غير اتوكلاوي، پرلكس، توتكس، سيپوركس و…
ساخته شده با آجر گري
پنل سه‌بعدي (۳D Panel)
ديوارهاي كنافي (تخته گچي) يا دراي وال
ساخته شده با آجر سفال
ساخته شده با بلوك سفال
ساندويچ پنل
تيغه گچي
سوپر پنل
ساير موارد
كاربردها:

ديوارها طي مراحل ساخت، در موارد زير كاربرد دارند:

– فضاسازي و خلق فضاهاي نوين

– محافظت از سرما و گرما

– ايجاد عايق صوتي

– ايجاد حريم خصوصي

– محل مناسبي براي اجراي انواع لوله كشي‌ها و سيم‌كشي‌هاي برق

– تزئين و انجام كارهاي هنري مانند گچ‌بري و نقاشي ديواري


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۹:۳۷:۴۶ ] [ فرازفوم ]

http://www.farazfoam.com/products/%d8%a8%d9%84%d9%88%da%a9-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%da%a9-%d8%b3%d9%82%d9%81%db%8c

بلوك هاي سبك سقفي

كارخانجات توليدي فراز فوم فعاليت هاي اقتصادي خود را از سال ۱۳۷۴ شروع و بعد از سالها تلاش در سال ۱۳۸۵ با عنايت خداوند و پشتكار راسخ و عشق به توسعه و پيشرفت موفق به راه اندازي خط توليد يونوليت و اخذ رسمي مجوز توليد شده است


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۹:۳۵:۴۸ ] [ فرازفوم ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

آرشيو مطالب
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب